persbericht: Jasper Snijder nieuwe CEO

Houten, 2 oktober 2018

Per 1 oktober heeft e-office een nieuwe CEO. Jasper Snijder, hiervoor Executive Vice President New Business bij KPN, neemt de rol over van CEO en mede-oprichter Roland Hameeteman. Hameeteman blijft als adviseur en inspirator nauw betrokken bij e-office en de e-office group, bestaande uit e-office, BLAUD en work21.

“We zitten nu in een groeifase en willen voor e-office en de e-office group een volgende stap maken. Een stap met behoud van onze eigenheid, visie en aanpak. In Jasper hebben we iemand gevonden die het uitbouwen van bedrijven uitstekend begrijpt. Aan Jasper de taak om de ambitie van e-office verder vorm te geven en te executeren” vertelt Roland Hameeteman.

“Door de snelheid van technologische ontwikkelingen en vaak ook gebrek aan de juiste kennis is het voor bedrijven een enorme uitdaging om de kansen en mogelijkheden van digitalisering te verzilveren. e-office helpt bedrijven in deze digitale challenge. De visie die e-office daarin heeft, spreekt mij aan; de medewerker van nu en morgen ondersteunen met slimme technologische ontwikkelingen. Dat geeft een organisatie slagkracht en flexibiliteit. Met mijn kennis en ervaring draag ik graag bij aan de groei van e-office”, aldus Jasper Snijder

Met de komst van Snijder heeft Hameeteman zijn handen vrij om een multidisciplinair netwerk van bedrijven op te bouwen. Op die manier wordt het mogelijk de ambitie waar te maken om de digitale transformatie van BV Nederland te ondersteunen en te versnellen.

over e-office:

Daar waar ooit mensen zich aanpasten aan organisaties, is het nu in toenemende mate omgekeerd en dient de organisatie zich te voegen naar zijn medewerkers en klanten om verschil te kunnen maken. Die zienswijze wordt gedreven door de snelle ontwikkeling van moderne technologie en vraagt om een andere balans tussen mensen, technologie en organisatie. e-office zet in deze (deels digitale) transformatie de mens en teams centraal. De moderne organisatie is in de visie van e-office gebouwd rondom professionals die worden gefaciliteerd door technologie (zoals Artificial Intelligence). Wij noemen deze moderne professional “de augmented professional”.  Voor de inrichting van de digitale en veilige werkomgeving van deze augmented professional maakt e-office gebruik van technologie van Microsoft en IBM. e-office is Gold Partner van Microsoft en IBM.

bouwen op betrouwbare projectdocumenten

bouwen op betrouwbare projectdocumenten

Wat jaren terug begon met de adoptie van SharePoint mondde dit jaar uit in een nieuwe samenwerking. Dit succesvolle praktijkverhaal uit de bouwsector laat zien hoe we tegenwoordig steeds meer vanuit uitdagingen samen met klanten ontwikkelen. Het gaat om Dura Vermeer, het gerenommeerde bouwbedrijf in woningbouw, utiliteitsbouw en infrastructuur. de uitdaging Als er ergens een sector bestaat waarbij

adoptie: wasstraat of maatpak